Klik..Klik..Klik..

Thursday, March 31, 2011

Kesian Kaum Ibu~~~

Beberapa hari lepas hangat isu ni kat facebook..
Ada sorang ibu ni..terlalu obses sehingga terlepas kata..ni amii copy petikan komen die kat facebook..


Rodziana Nana : are u sure xde susu? Sruh suami hisap tgk berapa banyak susu ada. Ibu yg xde susu adalah cacat sebenarnya. Susu ni permainan psikologi, strongly set mind in BF mode, never say never, bertenang ketika menyusu jgn stress. The key is mind set. KALAU BABY NAK SUSU, BREAST PASTI ADA SUSU. Ive been breastpump since the first day, and believe me susu ada tp ia bermula dr minda kita. Caiyuk!!!

* IBU YG XDE SUSU ADALAH CACAT SEBENARNYA !! *



Tapi lepas sorang ibu buat fan page pasal ibu ni,dia pun sedar dan dia pun telah meminta maaf.. ni amii copy petikan komen dia kat fan page tu.. 


Saya mintak maaf kepada anda semua, bukan niat saya untuk menghina anda dan diri sendiri kerana tiada susu badan. Bukan niat saya untuk meninggi diri. Saya minta maaf jika anda terasa dengan statement saya itu. If only i could turn back time, i would erase all those words and using the right words. I'm sorry for my biggest mistake. Saya hanyalah manusia biasa yang baru ada anak sorang, baru jer bg susu ibu tapi x direct pun secara pumping selama 4 bulan. Mungkin salah saya terlebih excited pasal susu ibu sehingga beria menasihatkan orang supaya bagi susu ibu kerana susu ibu yang terbaik.


ermmm..semoga ibu ni sedar dan beringat sbelum berkata-kata.. :)

1 comment:

  1. thnx yye kak..:)
    akak cari je kat google...
    tutorial untuk blog
    gud lark ye..:)

    ReplyDelete